onsdag, mars 24, 2010

Törnrosa

Har ännu inte kommit i fas med min sömn än.. Kände att jag började dåsa till efter lunchen på jobb, blev varm i ögonen och trött i huvudet. Och är så förbannat törstig hela tiden!! Kom iallafall iväg på 45 minuters löpning på eftermiddagen, vilket resulterade i ännu mer törst och så småningom huvudvärk (dricker jag för lite måntro??). Efter jobb hamnade jag av en slump på sängen- nja erkänner att jag tänkte bara vila liiiite- och insåg att jag nästan genast höll på att somna. Inte okej!
På med träningkläderna och ner till gymmet. Körde ett ensampass- Bandoolan fick ledigt idag- triceps och biceps. Det blev ett bra pass och jag kände mig nöjd när jag satte mig i bilen och åkte hem. Gött!

Just nu tänker jag mest på helgen och hur livet kan te sig innan man själv hunnit bestämma vad man vill. Oavsett vem eller vad som sätter mig i olika situationer så måste jag säga att jag alltid lär mig något av det. Hur frustrerande det än kan vara i stunden.
Just nu är det dock inget frustrerande alls- tvärtom så kommer helgen att bli precis lika fantastisk som jag väljer att låta den bli. Inte lite då alltså!

Inga kommentarer: