fredag, mars 26, 2010

SOOOOOOLEN!

Jag är som sagt ledig idag, och vilken härlig känsla det var att vakna av att solen letade sig in i sovrummet, våren är här. Som vi alla har längtat!! Så jag sprang upp direkt och satte igång min vår-invigningsmusik, som jag spelar in våren med VARJE år sedan jag var 19 ungefär.. Jag talar såklart om Van morrison. Han ger mig riktigt pirr i magen och får mig att vilja öppna balkongdörren och släppa in den ännu kalla vinden.






Två av mina absoluta favoriter, men hans lista är oändlig så ni lär nog alla hitta något som faller er i smaken. För mig är hans musik vår och sommar- och nu är känslan här!!

En annan känsla som infunnit sig idag är den tacksamma värken i bröst och axlar som visar att gårdagens träning inte bara kändes bra- den tog där den skulle med! Som jag sliter med alla teknikövningar jag fick av Gyula när vi var i Tallin, och de ger resultat, sakta men säkert...

Tallin 2010

Inga kommentarer: