onsdag, mars 31, 2010

Karma baby...

Jahapp... Power Yoga och lysande utsikter igår innebär dålig sömn pga ömmande bäcken hela natten.. Så går det när man ska vara kaxig ;) Som tur var hade söta syster med sig sin spikmatta, så den har jag fått låna och ligga på när jag skulle sova. Efter en tur till dagis med hjärtat (hur kan man bli sötare för varje dag??) drog jag direkt till gymmet. Kände mig lite ur kraft och fokus, förmodligen pga natten och vissa stressfaktorer imorse, men bestämde mig för att köra igenom mitt ryggpass ändå som bestämt. Och nu tror jag att det känns som att det gick bra. Jag kände mig lite svagare än vanligt, vilket förvisso inte är så konstigt eftersom det värker konstant.
Tanken var att jag skulle ställa mig på löpbandet efter styrkan, men jag prioriterade min rehab istället och tog god tid på mig för att verkligen sträcka ut och stretcha ryggen och bäckenet grundligt.. Skönt!
Nu har jag ätit kesella med havregryn och Fun Light. Mumma faktiskt! Förmodligen för att jag längtat efter det.

Synd att det regnar.

Inga kommentarer: