söndag, mars 28, 2010

Mitt eget Wonderland

Jag har vågat...och jag har vunnit! Helgen var ett steg i riktning mot gud vet vad, men jag har en bra känsla i magen och jag känner mig fortfarande som förtrollad och lite overklighetskänsla släpar ett par centimeter bakom mig. Jag har unnat mig själv, jag satte mig själv i första hand och jag vann på det! Obeskrivlig känsla.

Fredag reste jag till Stockholm för att checka in på detta lyxiga boende!


Av allt som var grymt måste jag säga att frukostbuffén slog allt!! Det är ju det vi lever för..maten..haha. Grymt gott!
Lördagen avslutades med Alice in Wonderland och jag bara älskar den! Jag vill se den igen, igen och igen! Redan som liten kunde jag se den tecknade versionen upprepat utan att tröttna, nu har det väl gått sisådär 20år sedan sist, och det var en häftig upplevelse att få se den som film. Det var inte bara en gång som minnen väcktes till liv och jag kände gåshuden över armarna.. SE DEN!!!



Efter filmen käkade vi middag alldeles intill hotellet på Jensèns Böfhus (kändes mer som hemma ;) och pladdrade bort några timmar innan det var dags för megasängen på hotellet igen.

Vad har du gjort i helgen?

4 kommentarer:

Louise sa...

Shit va mysigt du haft det i helgen! Härligt o höra:)) Igår hämtade jag o Mange hem hund nr 2. En byracka, wachtel o springerspaniel:) Söt som socker e han. Puss på dig goa Desi!

Masse sa...

Varit o utrustat lägan på ikea, kommer du o tittar nån dag??

FitnessDesi sa...

Louise: Det var toppen! Nästa helg blir om möjligt bättre, då är jag där jag ska vara ;) Åker redan idag! Vill du fika eller träna så snälla hör av dig! Pussar

FitnessDesi sa...

Masse: Först blir jag lessen för att jag inte fick följa med på IKEA ;) sen inser jag att jag är extremt dålig på att ha tid med dig just nu- FÖRLÅT...
När jag kommer tillbaka ska vi umgås och du får bestämma vad vi ska göra- jag anpassar mig!!! Stor påskkram :)