torsdag, mars 25, 2010

Efter ett grymt bra axel- bröstpass är man värdig en belöning med lite sylt och grädde..

Jag älskar verkligen känslan av att vara helt slut i musklerna men fylld av endorfiner i kroppen som gör att jag lämnar gymmet med ett leende och bara längtar till nästa pass. Imorgon är jag ledig så det blir ett förmiddagspass för benen- högreps- med Bandoolan.
Nu väntar påskledighet från och med imorgon, alltså hela nästa vecka fri från jobb. Jag har planerat att utnyttja tiden till att köra dubbla pass iallafall varannan dag så länge jag känner att jag orkar och framförallt så länge jag känner att jag hinner fylla på depåerna och vila ordentligt ändå. Lördag och söndag blir lugn för att bara njuta av våren och trevligt sällskap, därefter drar jag igång direkt på måndag. Ska fila lite på ett program som funkar!

Inga kommentarer: