tisdag, mars 23, 2010

Ännu en dag på slottet..

Efter benpasset igår samlade jag mig i ett par timmar, smörjde in benen i liniment som om det vore hudkräm och åkte tillbaka till jobb för att jobba hela natten.. Tillbaka hemma i eftermiddags var jag minst sagt trött.. Somnade på sängen och fick två timmars sömn innan det var dags att träffa Bandoolan igen på gymmet. Det kändes som att kudden satt kvar i ansiktet när jag kom ner, men sen piggnade jag till och vi genomförde ett helt klart godkänt ryggpass.
Det börjar bli ett gott gäng nere på gymmet som jag känner lite extra gemenskap med. Människor jag aldrig tidigare pratat med, men som jag lärt känna bland hantlar och maskiner. Människor som får mig att komma igång på gymmet, som får mig att le och må bra och som peppar och ger komplimanger. Jag uppskattar dem så otroligt mycket!

Nu är Desperate på tv, det enda jag följer och tittar på.. :)

Sen ska jag sova gott!!!!

4 kommentarer:

Anna.B sa...

Du är så duktig! tack för ditt fina inlägg. Det värmer och gör mig extra glad! :DD

Emma sa...

Desperate is tha shit...! x) Snyggt upplagd blogg också. ;)

FitnessDesi sa...

Anna B: Tack själv!! Tack för att du alltid ger allt, för att du alltid lyssnar och vill lära dig mer och för att du är så himla duktig med allt du gör. Du är en sund tjej och en enormt viktig förebild för andra tjejer i din ålder! Man kan träna och gå upp i vikt och vara snygg och må bra.

FitnessDesi sa...

Emma: Kul att du tittar in, välkommen åter! Hoppas du får en trevlig kväll :)