måndag, mars 29, 2010

Hjärtat!!

Dagens benpass kändes inte ens godkänt under genomförandet, inte heller i bilen på väg hem från gymmet. Det kändes hafsigt, ofokuserat och dessutom låg jag på alldeles för hög puls och kände mig orkeslös.. Jag insåg ganska snabbt att jag laddat för lite innan, dvs dåligt matintag. När jag nu sitter här och skriver så känns det ändå ganska bra, eftersom träningsvärken i baksida ben börjar smyga sig på. Någonstans lyckades jag alltså få kontakt :)

Och ännu bättre gick det under kvällens pass som jag genomförde med hjälp av världens bästa Bam-Bam!! Jag spenderade hela 45minuter på att köra endast axlar, grymt kul och jag var helt slut efteråt. Nästan lite syra-känningar i utsidan på axeln..haha.. Har aldrig kört enbart axlar under ett pass förut, men det är definitivt redan en favorit!

Efter träningen begav jag mig direkt till hjärtat och småttingarna...

3 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Vilken söt "Bebbe" =O)

Jag skulle behöva tips på bra träningsmusik har du ngt på lager?? ;O)

Pöss o kraaam,,,

FitnessDesi sa...

Det är två! Tvillingar, pojke och flicka..Och ja, supersöta!! Just nu lyssnar jag mest på David Guetta- riktigt bra träningsmusik! :)

"Terra Firma" sa...

Åhhh Dubbel Lycka!! =O)

Tack för tipset!! =O)

kram kram,,

Ps: det där med yoga låter inte hälsosamt, mig hade dom förmodligen hittat som en knut på golvet tillslut hahahaha ;O)