lördag, mars 13, 2010

Favorit i repris?

Skulle varit ledig idag, men eftersom alla andra veklingar var sjuka så fick jag åka till jobb idag ändå. Klagar inte, ibland kan det vara riktigt skönt att vara ensam med besväringarna och dessutom så ger det lite mer i kassan.
Lobo- världens bästa hund- gav mig ingen tid att fundera över vad jag skulle göra med mina extra fickpengar, utan såg till att jag slösade allt på en gång hos hans bästa kompis veterinären (jag har starka misstankar om att de delar 50/50 ;) Penicillin för öroninflammation och ögondroppar kostar inte billigt kan jag lova!
Knappt om tid idag, men lyckades iallafall komma iväg och springa medeltempo i en halvtimme under lunchen. Direkt efter jobb blev det sedan ett benpass. Ett ganska lugnt och behagligt pass; Få övningar, få set men med desto fler reps. Det tog knappt 40minuter!

Och nu har jag precis kommit hem från en härlig tjejkväll!! Protte på gång, sen blir det sängen :)

1 kommentar:

Janja sa...

Ha haha! Jag skrattade gott när jag läste om Lobos bästa vän och deras hemliga överrenskommelse. :-) Ha det gott!