måndag, mars 22, 2010

Lightweight baby..

Efter en vecka av många händelser, men ingen träning (förutom ett löppass på tisdagen) har jag längtat så sjukt mycket efter gymmet! I bilen på väg dit idag var jag till och med pirrig i magen. Äntligen! Och ännu en gång äntligen...har jag börjat längta efter mina benpass. Jag har alltid tyckt minst om att köra ben, men efter ett års hård disciplin är jag nu stolt över att konstatera att det går så bra att jag längtar efter det. Det gör ont, svider och gör så att jag går konstigt i flera dagar.. men jag älskar det!!
Dessutom hade jag och Bandoolan redan satt kravet för detta pass för mer än en vecka sedan. Så jag har bara gått och laddat.
Och vi satte den!! Vi rockade fett på gymmet idag ;)

Imorgon blir det rygg. Får väl se vilka utmaningar som väntar då...

3 kommentarer:

Anders B sa...

Nog rockade ni fett alltså, shit jag är fortfarande grymt imponerad! Bra jobbat tjejen!

Snygg bild förresten, duktig fotograf på gymmet ;)

FitnessDesi sa...

Haha.. Nog den bästa och trevligaste fotograf jag någonsin träffat ;)

Anders B sa...

Yes, now we´re talking ;)
Men det mesta hänger nog på motivet, skulle jag tro! Kan ju inte bli annat än bra då ju :)