måndag, mars 01, 2010

Skäms på mig!

Jag har ätit så uselt dåligt idag att jag knappt vill berätta om det..
Igår hade jag tänkt komma hem i lugn och ro och packa upp och förbereda för veckan med matlådor och annat.. Men jag fick en kalasinbjudan med lite kort varsel, så det var bara att tacka och ta emot :) Kaffe och gott-gott i goda vänners lag tackar man inte nej till!!
Väl hemma sen så var klockan redan mycket, och jag glömde liksom av mina planer. Inte förrän jag var på väg ner i sängen kom jag på att jag inte gjort nån mat, och jag vill verkligen slippa matsalsmaten på jobb. Lat som jag var så tog jag den översta påsen i frysen- kycklingklubbor, och dängde in 4 st i ugnen, la mig och läste tills det var klart och kände mig hyfsat nöjd.

Så idag har jag ätit.. 4 st kycklingklubbor!! Jäkla pucko! Så hungrig att jag vill lipa, för att inte tala om benpasset som går av stapeln om en timme! Trycker nu gröt så att det sprutar ur öronen.. med jordgubbssylt :) Gotte!
Hoppas verkligen att det ger mig den energi jag behöver för träningen!

Inga kommentarer: