onsdag, mars 03, 2010

Suck it up!!

Trött som ett as.. på riktigt ;)
Har varit iväg med jobb och haft en kul vecka hittills..men träningen har uteblivit sedan i måndags. Så är det när man har ett jobb som inte är det ordinära 08-16. Men det skulle jag förvisso aldrig stå ut med heller! Lösningen får bli dubbla pass imorgon, tror mig kunna se redan nu att jag kan lyckas klämma in det om jag bara planerar noga.
Jag önskar mig själv lycka till!

Igår var det en mycket speciell dag!! Jag blev nämligen faster igen, denna gången till ett par tvillingar!! Världens sötaste, och jag längtar tills jag får träffa dem!!!

Sov gott!!

2 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Grattis Faster!!!! ;O)

Snart e jag oxå Faster och det ska bli så roligt, Längtar som tusan =O)
Har du sett va coola kläder jag har köpt till Fasters tös kolla in min blogg får du se,, ;O)

Ha det gott vännen,,

kram kram,,

FitnessDesi sa...

Vad roligt!! Jag ska genast titta in och sno lite ideér :)