måndag, mars 29, 2010

Dust n´bones

Dags att damma av det gamla goa två-pass-om dagen-programmet.. Har under helgen faktiskt inte brytt mig (sug på den ;) om att fila på ett nytt så jag kommer helt enkelt att ta det gamla som jag körde några veckor i somras.
Bandoolan har ingen möjlighet att träna med mig idag, jag hade först tänkt strunta i förmiddagspasset då, men ångrade mig imorse. Jag vill köra två pass idag. Och således måste jag ju komma iväg på det första redan nu... Försöker kolla över nätet om jag kan hitta några roliga konditionspass på gymmet som jag kan fresta mig själv med under veckan- men servern strular, såklart. Det är nog meningen att jag ska vara och förbli bland hantlar och stänger!

Dags för en prommis med vovve, sen blir det ben på gymmet.
See you there!!

Inga kommentarer: