torsdag, februari 02, 2012

Sautan asså!!

De här två kompisarna får inte umgås längre.. Det kunde slutat med brännsår i armhålan och lukte-gott på ryggen i morse.. ;)
Från och med nu ska de placeras på bestämda platser och fröken morgontrött ska vara VAKEN och ha tänt lampan innan hon börjar agera..

Min bästa kompis Linnex och anhängaren deodorant!
Körde ett strålande ryggpass idag! Började på lite baksida axlar med när jag kom på att jag enligt nya upplägget inte alls det ska köra det idag, utan BICEPS. Bara att fortsätta köra på med armarna också med andra ord.
Hittade lite nya vinklingar på gummibands-övning för ryggen (har inte tillgång till latsdrag där jag tränade idag) så får vi väl se om det ger nån känning till imorgon. Hoppas kan man ju!!

Finns inget bättre än att avsluta en effektiv dag på jobbet med ett bra styrkepass, det känns komplett då på något vis!!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahah fy fan va det måste ha smärtat rejält! Ska jag komma och blåsa? ;)

FitnessDesi sa...

Haha.. Nu KUNDE det slutat illa, dock hann jag reflektera över vad som höll på att hända och hejdade mig. Men för att vara på säkra sidan kanske du ska sitta i 'stand by' för säkerhets skull? :)

Fredrik sa...

Inga problem, håller mig på standby ;)

Bumbi sa...

Haha! Påminner mig om när jag råkade ta tigerbalsam på läpparna i tron om att det var lypsyl motsv. Det brände så in i vassen!
Puss förresten!