onsdag, februari 01, 2012

And it is official!!

Wooopahh!!!

Sista markören på plats inför denna säsong, och jag rivstartar med att kungöra mitt nya tävlingsteam Team Body Science från MM Sports! Inte helt otippat för er som känner mig då jag samarbetat med MM Sports ett tag och använt mig länge av deras grymma produkter!
Nu är det officiellt!

I och med årsskiftet löpte mitt tävlingskontrakt med Lokomotion ut, och då jag visste vad jag hade för alternativ så tog jag mig en rejäl funderare. Loket har varit och förblir en speciell plats för mig med sin underbara personal och jag känner mig verkligen hemma där. Dock känner jag att jag måste tillåta mig själv att hoppa ut i det okända, våga för att vinna, släppa tryggheten och allt det där tjafset. Och jag är supertaggad att försöka leva upp till den standard som MM Sports har på sina tävlingsatleter!
Jag är en av dem!!!

Länken ovanför tar Dig till bloggen som ingår i satsningen, men tanken är att jag även ska finnas kvar här. Så aaaallt kommer att fortsätta vara som vanligt..
Besök mig gärna på bägge bloggarna, så kan du vara säker på att inte missa en enda detalj :P

8 kommentarer:

Wimpy sa...

Det bästa åt den bästa! Grym äru!

Mamba sa...

Nu kommer karman Dessi!! Innan du vet ordet av tillhör du Elit Team Bodyscience ;)

Fredrik sa...

Stort grattis till dig snyggingen!
Soff-platsen finns kvar här fortfarande dock ;)

FitnessDesi sa...

Wimpy: TACK!! Fan vad det värmer! Och du är näst på tur.. nytt år- kör nu!!!!

FitnessDesi sa...

Mamba: Hehe.. Ett steg i taget, men jisses vad roligt DET hade varit då :)
Tack för pepp!!

FitnessDesi sa...

Fredrik: Kan du flytta soffan lite närmre tror du, blir lättare med spontanbesök då ;)

Fredrik sa...

Kan bli lite svårt, får annars ta mig iväg och besöka dig istället om det finns sovplats över! ;)

FitnessDesi sa...

Allt går att lösa..:)