måndag, februari 27, 2012

Team- träff :)

När alla andra ses i storstäderna så måste ju någon våga avvika från normalbilden. Då normal oftast dessutom innebär tråkigt, så sticker jag gärna ut hakan och gör annorlunda ;) Dock med tillägget att om MM-träffar är normalt- så är det undantaget som bekräftar regeln.. Det är ALLT annat än tråkigt..hehe

Chefen på jobb beordrade hem mig på vila, trots att jag försökte argumentera emot. Regler är regler och jag hade inget att säga till om, jag skulle hem och ”göra ingenting” och vila. Punkt. Vila, från allt annat runt omkring, gör jag bäst på gymmet, löpslingan eller på spinningcykeln.. Så oavsett vad min chef tänkte, så tänkte jag garanterat annorlunda!!

Körde en improviserad MM- träff nere i Skåne ;)

Passade på när jag ändå var där nere att köra ett pass på Fitness Force där jag hållit till sedan start och gjort regelbundna besök så fort jag får en chans!

Lyckades inte fånga några bilder in action, men nu är ju varken Bam-Bam eller Olli särskilt mycket för ”action” heller. De bygger..typ. Jag pladdrar, fnissar, tjoar och håller tempo. De bygger.

Efter några dagars vila på grund av mycket jobb och därefter hemresa så startade jag med ett pass för armarna. Frukosten innan var så dålig att jag troligtvis bötfällt mina klienter om de ätit så kass, men jag lyckades tillgodogöra mig ett RUGGIGT bra pass ändå!

Skööön pump och jag avslutade med dips, första gången sedan september månad då dips-ställningen försvann ur mina tillgångar så att säga.. och jag kunde fortfarande ;) Bästa känslan!!

Inga kommentarer: