torsdag, februari 09, 2012

300 och dagen har knappt börjat!

Hann inte träna igårkväll eftersom jag jobbat dygnet runt.. Satt i soffan igår och upplevde hur rösterna i mitt huvud utvärderade huruvida det var värt att dra ett halvbra pass halv nio på kvällen iklädd uniform, eller om jag helt enkelt skulle inse mig slagen och skita i det. Nedstämd av insikten att jag inte ville genomföra ett halvkass pass så vek jag ner mig och drog täcket över huvudet redan 21.30.

Vaknade med en känsla av tillfredsställelse och träningsvärk, något som inte hör till vanligheterna efter ett missat träningspass :)

Skuttade upp (jaa, skuttade) och startade igång med jobb 06.00 piip! Innan alla andra hann på plats var jag redan klar med mina förberedelser och kunde därmed köra biccar på gymmet i trettio minuter medan de andra fortfarande halvsov vid frukosten.. Bra start!

Men det var inte slut där..
Att fasta hela dagen innebär bonustid att göra andra roliga saker på istället för att äta, och ni kan ju gissa vad jag gjorde?

På 30minuter drog jag igenom "300"- passet, alldeles lagom lunchpass för att hinna duscha och byta om i tid till arbetet igen! Kanon!!

Dagen känns fullkomlig redan nu, och då är den inte ens halvvägs än!! :)

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Fan du är grym du snyggo! Keep it up!!

FitnessDesi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
FitnessDesi sa...

Men du då!! ;)

Fredrik sa...

Får ta och ses och se vem som är mest grym! ;)

FitnessDesi sa...

Deal!!

Fredrik sa...

Name the time and place ;)