måndag, februari 01, 2010

Pirrig i magen!

Förväntansfull... Ikväll blir det gym! Det ska bli så jäkla gottigt så jag nästan spricker av längtan! Har redan överdoserat mitt protein-intag för dagen i rena förtjusningen, jag känner mig... Lycklig!! Tänk att något så enkelt som ett gymbesök kan få mig att känna såhär! Men jag älskar min träning, jag älskar stämningen i lokalen och jag har längtat så efter att få starta upp ett nytt program, anteckna små -för andra- obegripliga kluddar i min träningsdagbok, bära med mig proteinshakern var jag än går.. Haha.. jag är nog lite skadad allt..
Idag är jag ledig från jobb så jag tänkte göra en liten inventering av skafferiet på kosttillskott, skriva mitt nya träningsupplägg och matlista för veckan.

Men först blir det låmgpromenad med Lobo i det härliga vinterlandet. Jag trodde att jag skulle vara trött på snö och vinter efter dessa kalla veckor i Lappland, men här hemma är det ju inte alls lika kallt. Bara vintrigt mysigt!




Ha en bra dag/Desi

Inga kommentarer: