tisdag, februari 23, 2010

Där satt den!

Dagens träning satt som en smäck!
För första gången i mitt liv har jag gått och längtat efter ett benpass en hel dag, och jag blev inte besviken! Och världens bästa Bandoola är verkligen världens bästa! Jag menar, utfallsgång med hantel är kanske inte den övning man ser framför sig att en man på 2 meter och 100kg ska utföra i gymmet..men Bandoolan gör det- för min skull! Och jag tror nog att han kommer att ha lika ont som jag imorgon. Det sjukaste är att jag längtar efter träningsvärken med! Och jag kommer att bli riktigt besviken om den mesar..haha..

Idag fick jag de första bilderna från fotografen vi hade med på resan! Jättekul att få se dem!
Smakprov...

Vilken skillnad det är när bilderna tas av någon som verkligen kan och förstår det där med ljus och allt.. Bilderna är verkligen skitsnygga, och det är inte ofta man brukar säga så när man själv är objektet ;)

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

den bilden var assnygg! ser fram emot att få se resten =)

FitnessDesi sa...

Tack!! :) Jag med, ska bli riktigt spännande!!

Paula sa...

hej Desi, vad roligt att se och läsa din blogg! Du ser ut att må bra och jäklar vilken kropp du jobbat upp :)
Önskar allt gott/ Paula