måndag, februari 22, 2010

Fitnessresa Tallin

Wow!! Det ordet får bli min sammanfattning av gångna helgen..
Jag kom iväg, efter lite strul med arbetstiden och med mycket hjälp av rese- anordnaren Gyula på Lifeportalen. Vilken helg!!
Vi var ett gäng på 9st fitnesspersonligheter som fick möjligheten att träna, utvärdera kost och träning, utbyta erfarenheter och umgås en hel helg (torsdag-måndag) på Kalev Spa i Tallin. Jag har så (skönt) ont i kroppen efter all träning och jag är sååå jäkla taggad nu!! Jag har fått en massa tips på nya övningar för att slipa min muskelmassa, och inspiration- inte minst av gudomligt vackra Helene Ahlson som var med trots att hon bara har två veckor kvar till tävling i USA.
Jag är så glad över mina nya bekantskaper, och jag ser fram emot att träffa dem alla igen under olika förutsättningar i framtiden.

Just nu sitter jag på jobb, efter att ha väntat på flyg på Arlanda i 7 timmar, så är jag nu här för att gräva ut min bil och ta mig hem.

Jag lovar att ge en utförlig beskrivning av denna underbara resa och bjuda på härliga bilder från spa, träning, matintag och plåtningar.

Kisses!/Desi

4 kommentarer:

FitnessMama sa...

Tjingeling!! Shit va kul vi hade!! Det här får vi göra om, eller hur?? Dessutom får vi ju träffas å träna ihop i vår tycker jag! Mailar adress och mobilnummer imorgon för min dator strular lite. Hmm...typiskt va? Men vad gör det - jag mår så härligt bra i kropp åknopp efter denna träningsresa! STOR KRAM TIIL DIG TJEJEN!! Kram Jeanette

FitnessDesi sa...

Åååhh!! Håller med på ALLA punkter!! Grym helg, grymmar brudar och grabbar, träning, spa, VIP-jacuzzi..you name it!! Skynda, skynda tills nästa gång vi kan ses PUSS

Fitness Hook sa...

Hallooo era galningar....:)

Precis som en helg ska va..mycke träning med goa personer...:)
O de e Niiice !!!!

Kram på dig

FitnessDesi sa...

Haha.. Hook!! Jajamen, precis som det ska vara, och bli fler gånger hoppas jag!! Om inte tidigare så till sommaren ;)
Naaaajs :)