måndag, februari 01, 2010

Att vänta på något gott

Om man inte befinner sig på gymmet på fem veckor, så får man räkna med vissa saker när man sen gör "comeback"..

  • Spegelbilden kommer att kännas annorlunda, förmodligen inte för att kroppen hunnit förändras särskilt mycket, men minnet spelar dig ett spratt. (Man vill ju alltid vara större, snyggare och liiite bättre)
  • Styrkan är inte lika explosiv som det senaste passet då du var i ett stim
  • Träningsdagboken blir viktigare än nånsin
  • Passet tar inte bara en timme utan två, man måste ju hinna snacka med alla också
  • Människor som inte känner dig kommer fram spontant och ryggdunkar och tycker att det är kul att du är tillbaka, och glada att du inte bytt gym utan bara haft en paus. (Smickrande!)
Nu har jag ändrat mitt träningsupplägg typ 14 gånger idag.. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för hur jag vill att programmet ska se ut. Eller tvärtom..jag vill prova alla mina bra idee´r samtidigt! Nyss!!

Inga kommentarer: