söndag, februari 14, 2010

Alla hjärtans mysdag!!

Jag fick till sist ut mina skidor igår, och det blev iallafall 5km i spåret innan jag gav upp. Jag hade inte räknat med att intresset skulle vara så stort, men med tanke på att det trots allt var lördag så var det packat med folk där. Inte min grej riktigt, jag gillar när jag får fokusera, inte behöva väja för folk hela tiden och vara på helspänn i varje kurva ifall det står någon mitt i spåret på andra sidan kröken..
Efter skidturen blev det ett snabbt ombyte och sedan ner till gymmet för lite armträning. Var hyfsat slut/ rejält uppvärmd sedan skidorna, så jag valde bara mina favoritövningar, två till varje muskelgrupp. Det hela gick på endast 30 minuter!! Och jag hade en grym pump efteråt :) Me like!!

Dagen fortsatte med intag av snabba kolhydrater i form av fika!! Finns inget bättre än att få fylla på i goda vänners fika-tag!! Kaffe och varm baguette gjorde sitt, och kvällen avslutades sen i lugnaste laget... Bio i stan och sen soffmys och OS. Perfekt.

Idag har jag vila, så det blir bara promenad med vovve, och sen ner till gymmet, men bara för att sola och slappa lite.


Massa pussar och kramar till er alla på dagen!!! Hoppas ni har det jättemysigt!

Inga kommentarer: