fredag, februari 05, 2010

Days like this..

Vissa dagar ger mer än andra.. denna är en typisk sådan :)
Jag snoozade en timme imorse (inget ovanligt..hehe) men utan att få "panik" och dåligt samvete (DET är ovanligt). Struntade i att stressa till gymmet- hade tänkt löpa lite- och satte mig istället på motionscykeln en halvtimme och tittade på tv. Inget pulsband, utan bara lite lagom så att jag fick komma igång och bli svettig.
Efter en lång härlig dusch och promenad med vovve åkte jag in till stan för att luncha med Mari- och vilken energiboost det är att träffa henne!! Så fort jag såg henne insåg jag hur tomt det varit dessa veckor när vi inte hörts av, och det var mycket att ta igen! Vi pratade mycket om det kommande året med träning och tävling, men vi bestämde inget, gjorde inga upplägg, utan hade ett totalt kravlöst samtal om vad vi tyckte och tänkte (och lite drömmar med ;)

När jag ändå var i stan passade jag på att kitta det sista inför festen imorgon, och jag lovar att det kommer att presenteras bilder från 80talet här på bloggen som gör er mörkrädda!! Den modige får se... Jag kan förvarna om att det kommer bli mycket neonfärger, slitna jeans och tuperat hår! Haha!

Efter en skön eftermiddag tog jag mig till gymmet och körde ett bröst- axelpass, och konstigt nog kändes det ingenting i muskelfästet i bröstövningarna, men däremot när jag sedan avslutade med situps på boll...!!!! Mycket märkligt! Passet gick hur som helst bra, Bandoolan var inte med så jag vågade mig inte på de stora hantlarna, men Theresian gjorde ett bra jobb med att hjälpa mig upp med 25:orna, och det räckte förhoppningsvis bra nog för att skapa lite träningsvärk till imorgon ;)

Puss på er/Desi

Inga kommentarer: