måndag, februari 22, 2010

Lyrisk fitnesshelg

Efter att ha suttit på Arlanda alla de där timmarna och väntat, så kändes det som att luften gått ur mig lite och jag började bli trött. Väl hemma (äntligen!!) så bubblar jag av energi!!
Jag har just nu i mitt huvud fyra olika träningsprogram som jag vill avverka- helst samtidigt om det är möjligt- och en massa tankar på drömmar och mål.. Vilken helg!! INSPIRATION!!

Jag vill börja med att tacka samtliga sponsorer som gjorde resan till det där lilla extra!!


Smartshakern



Hermans ekohandel
Klicka gärna på bilderna för att se vad som finns bakom namnet!!

3 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Hej Gumman ser ut som du haft en Toppen Helg =O)

Fasen va kul och inspirerande det måste ha varit för din träning framöver =O)

Jag har kommit igång med min träning me nu och det känns jätte kul och det var så länge sedan för mig som det faktiskt inte var ett måste att gå till gymet utan för att jag vill och tycker det är såå roligt!!

sedan är jag ju långt ifrån din träningsform men man måste ju ta en sak i taget hihi ;O)

Brukar kolla in din blogg lite då och då, det inspirerar mig i min träning så forts. skriv om dina träningsupplevelse jag följer =O)

Tänkte fråga om den där smart shakern tror jag den hette? kunde man beställa den för jag tänkte beställa en till Johan skulle va perfekt för honnom Vet du vad den kostar? Ha det gott nu Gumman,,

Kram kram,,

FitnessDesi sa...

Hej gumsan!! Vilket långt och gullig meddelande! Jag hade superkul och funderar faktiskt på att köra nåt liknande med mitt egna företag och ta med de som är intresserade.
Vad tror du?
Om du klickar på shakern så länkas du till deras hemsida, men jag kan kolla om jag kan fixa en annars. Tror att de såldes för ca 80kr på fitnessfestivalen.
Kramis!!

"Terra Firma" sa...

Hihi lite gullig e jag allt ;O)

Nej då jag ville bara skriva från hjärtat och du e super duktig och har en Jävla Disiplin och vill du ha ngt då fasen fixar du det det e ju så man når sina Mål och jag önska jag hade hälften av den styrkan,, Keep it up Girlfrend,, Du kommer gå hur långt som helst ingen tvekan där inte ;O)

Jag tycker det låter som en super cool rolig id'e att köra ngt liknande med ditt företag, hoppas jag e lite mer fit då och har mer kondis (För nu döör jag efter ett konditionspass haha ;O))För då åker jag me, hade varit roligt att göra ngt sådant med Johan som har det intresset oxå ;O)

Det vore jätte gulligt om du kunde kolla om du hittade en smart shaker så får du pengar av mig =O)

Såg att du hade haft ett roligt pass på gymet idag me,, Gutt!! ;O)

Jag me kom hem precis och nu blir det The och mys i soffan med Vovven och katterna Drutten och Gena haha,, för Mannen har man ju ingen nytta av han är ju i Eksjö som vanligt, bara 9 v kvar tills han jobbar hemma igen ;O)

Kramiz Bananiz!! ;O)