fredag, februari 12, 2010

Ändrade planer

Helgen skulle egentligen bjuda på en resa till södern och mina närmaste! Men efter ett långt samtal med mamma idag på morgonen så tog vi beslutet att det får vänta. SMHI har gått ut med stormvarning och snökaos med riskfaktor1. Det skulle förmodligen inte vara några problem att åka ner idag, eller att vara där nere, men resan upp igen på söndag skulle kunna bränna inne (snöa inne;) vilket innebär att jag inte kommer iväg till jobbet som jag ska på måndag morgon. Och nästa vecka är en viktigt vecka!!! Lite mer än vanligt..

Så...då var jag fast i byn hela helgen, alla planer är som bortblåsta och jag är öppen för förslag!
Givetvis tar jag chansen att träna lite extra. Eller...så kanske jag gör tvärtom och njuter av att sova länge, käka frallor med mycket smör (cravings) till frukost och fikar mycket, ofta och länge under helgen. Vem vet?!

Mitt hjärta brister när jag inser att det kommer att dröja ännu längre innan jag får träffa er.. Jag har längtat så! Jag har en liten present till hjärtat för att hon ska bli storasyster, hon är så duktig. Jag vill klappa magen, och jag vill mysa.
Känslan av stolthet höll på att spräcka mina lungor imorse när jag fick höra om BamBam´s jobb. Han är bäst! Världens bästa bror, och jag är så stolt över dig i allt du gör. Sötaste svägerskan och lilla hjärtat.

Och ja, söta syster!! Du är också mitt allt. Det vet du!

Nog med sentimentalitet.. Nu väntar en innehållslös och spännande helg.

Fick precis ett sms erbjudande om lunch på stan!! Ett par timmar täckta redan..haha

Puss/Desi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid tråkigt när ens planer går i stöpet :-(
Hoppas du får en härlig helg ändå och tack så jätte mycket för din kommentar! Blev glad :-)

Petra sa...

Kommentaren var från mig :-)

FitnessDesi sa...

Hej AP!! (anonyma petror;) Tack själv, det värmer alltid när man får en kommentar. Kram!

Julia sa...

jag är kös och ledig!

Masse sa...

FIKA
mats