söndag, januari 31, 2010

Confusious

Imorgon går jag in på gymmet för ett styrkepass för första gången sedan 4-5 veckor. Känns lite konstigt att ha varit borta så länge, och samtidigt som jag saknar det så känns det också lite skönt med ett uppehåll. Dock har ju kroppen fått jobba på andra sätt som ni listat ut i tidigare inlägg.
Under tre veckors tid har jag inte käkat vanlig mat och kosttillskott som jag är van vid, utan istället levt på frystorkad mat (fyller bara på varmt vaten för att käkas) och dessa portioner innehåller ungefär 900kcal/stycket. MYCKET med andra ord!!! Trodde att jag skulle komma hem som en svullen pluffsballong (vilket det ju får vara värt isåfall), men mätning här hemma igårmorse visade att jag snarare tappat lite fett än lagt på mig, och min muskelmassa har inte påverkats! Skönt!!

Igårkväll var det fest med 80tals- tema (jag ser det som en uppvärmning min årliga fest som är på lördag med det inte helt otippade temat 80-tal :) Riktigt kul, Lili och Susi var och spelade, snacka om nostalgi. Dessutom verkade mina chockrosa naglar ha positiv effekt på den manliga omgivningen ;) Tack Lisa, hihi.
Som grädde på moset, fortfarande lite fast i 80talet, bjöd jag mig själv på ett stort glas o´boy idag..Kan inte minnas när jag drack det senast!! Gott var det..





2 kommentarer:

Anonym sa...

Svägerskan:Är konstant sugen på o´boy.Fick ett glas av din mamma för någon dag sedan,behovet blev större....!hi kram Tessan

FitnessDesi sa...

Mamma vet vad som krävs ;) Nu är det snart nära gumman!!!
Puss!