fredag, januari 08, 2010

En dag på landet ;)

Haha.. jo, Ingrid, du bor ju på landet..
Jag och Angelican åkte ut till Ingrid och hälsade på tidigt i förmiddags. Även Terese var där, och det var supermysigt. Vi fikade lite, drack mer kaffe och fikade lite till...plötsligt hade det gått sex timmar!! Galet, vilka snackemostrar vi är ;) Men jättertrevligt, och jag hoppas att det inte dröjer för länge tills nästa gång!

Snart ska jag och älsklingen ut på promenad i det ljuvliga- men ack så kalla- vintervädret. Frisk luft! Härligt!
Som de flesta av er förstått och frågat om så har jag vila från gymmet nu. Jag har räknat tillbaka i tiden och insåg att senast jag hade vila var någon gång i våras när jag var på Cypern, efter det så körde jag två pass om dagen i tre veckor.. Så vila är nog precis vad jag bör göra nu, även om en liten del av min hjärna försöker få iväg mig till gymmet med de mest löjliga ursäkter. Dessutom ska jag snart utsätta mig själv för en utmaning under en längre tid, som ganska snarlikt kan liknas vid ett lika långt träningsläger. Lite nervös, men mycket förväntansfull.

Ikväll blir det fortsatt mys, och imorgon ska jag ut med Boysen. DET däremot- blir allt annat än lugnt ;)

Inga kommentarer: