måndag, januari 04, 2010

Måndagslistan

Listan över att göra idag skulle nog varit längre om jag hittat tillbaka till flitighetsrycket/ livet jag ständigt befinner mig i. Men jag har sedan helgen lyckats varva ner minst 8 snäpp på stress-stegen och jag vill inte klättra upp igen! Detta är ljuvligt!!
Jag ställer inte längre klockan att ringa på morgonen, jag sover så länge jag kan och behöver. Igår gick jag och la mig och läste och somnade inte förrän vid 01.45...dvs sovmorgon idag. Suttit vid datorn och fixat lite.. sorterat prylar, betalat räkningar.. promenerat med Lobo och sen bara njutit av att vara hemma.
Ingen träning sedan i onsdags och vilan är så skön.

Nu blir det mys på soffan

Desi

3 kommentarer:

Julia sa...

jag känner igen mig, jag har haft julledigt och inte haft prio gym mycket konstigt men jag försöker att inte ha dåligt samvete för det hjälper ju inte men från och med måndagen den 11/1 KÖR VI IGEN!!!!!!!!

FitnessDesi sa...

åh gumman.. Jag har lite andra planer då.. Kommer att åka iväg lite..

Gloria sa...

Varför stressa när man kan njuta?