lördag, januari 16, 2010

Och kroppen bara skriker...

Träningsvärk- ONT. Vet inte hur jag ska sammanfatta denna veckan på ett bättre sätt. Föreställ dig att du gör en helt ny fysisk aktivitet du inte gjort innan, VARJE dag hela dagarna i en vecka... Aj..Skönt :)
Första vilodagen idag, avslutade imorse och nu slappar jag. Ikväll ska vi in till stan och käka middag, jag vet iallafall en som kommer att somna gott ;)

Imorgon blir det en ganska lugn dag, men på måndag är det fullt ut igen tills på fredag..

Ha en trevlig helg freaks ;)

5 kommentarer:

Petra sa...

Vet precis vad du menar :-)
Jag säger bara - Aj Aj Aj!!!

Christian S. sa...

Det ska känns :) kommer att ha samma känsla imorgon när jag vaknar....ont ont aj aj..men sen blir det bättre :)

Karin sa...

Hej

Såg dig på mil.se, det såg riktigt kallt ut:) Var det vitablixten? Vilket bra jobb man har att man får "gratis" träning i de arbuppg man har:)
Trevlig helg!!
/Karin

Malene sa...

Jag gillar din blogg och har därför gett dig en award på min blogg.

Kram Malene

FitnessDesi sa...

Karin: Jajamen, listigt värre. Har inte haft "nöjet" att se bilderna själv än dock...

Malene: Tack hjärtat!!!