torsdag, januari 07, 2010

Somliga ger, andra tar

Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara att bete sig vuxet när man är det. Och då menar jag inte att man inte får leka och ha kul efter att man nått en viss ålder. Jag pratar om ansvar! Ansvar av handling, ord och ibland till och med tanke. Det du gör bör du kunna stå för, varför annars genomföra?? Och det du INTE gör, det du väljer att INTE göra följer dig på samma vis det med!!

Jag borde förstått från dag ett att du var en looser. Ingen kraft, ingen ambition och ingen ansvarskänsla.. När fan ska jag lära mig att lita på min magkänsla istället för vad som kommer ur munnen från andra sidan.

Trött. Förbannat trött. Nu stal du min energi igen. Tjyyva-jävel.

Mest av allt lessen. Jag tyckte verkligen om dig.

1 kommentar:

Pettiwoman sa...

Meeen vännen!

Kramar!