tisdag, september 01, 2009

Gamla meriter

Idag lever jag på sviterna från igår, jag gjorde Pb i dips och det kändes grymt bra! Ikväll har jag presterat ett - nästan- lika bra pass för benen. Inte i närheten av något Pb ikväll inte, men bra kontakt och PUMP i varje set!! Tack till Daniel som lyckligtvis var där idag och kunde hjälpa mig i bensparken :)

Dessutom hade jag nöjet att träffa Julia!! Hon måste vara den största fightern jag någonsin mött.. Julia var kund hos mig men drabbades av en okänd sjukdom som försämrade hennes rörelseförmåga till den grad att hon fick sitta i rullstol.. Idag berättade hon med glädje att hon precis varit med på kvällems Core-pass på gymmet!! Välkommen tillbaka gumman!! Vilken match du gått- och du vann!!

Imorgon ska jag gå morgonpromenad, och på kvällen blir det bröst och biceps..jag längtar!!

Nanna gott!!

3 kommentarer:

alex sa...

jag är bara så impad av dig gumman , tänk om jag bara hade hälften av din motivation!! shit vad jag hade varit grann, en riktig milf *host* hahaha asg..
Puss på dig och kämpa på, när du blir trött tänk på muffinsen (det rä det som "hänger" över som är godast..hihihi)

<3

Mamma Miriam sa...

Jag kommer ihåg att jag läste om Julia för ganska så länge sedan. Härligt att höra att hon mår bättre. Och att din träning går bra också. Fick själv ta en vecka ledigt pga av ont i nacken, men idag sprang jag 6,5 km och det kändes skönt.

Christian S. sa...

Hej

Det var tänkt att bli Biceps Battle, där kan jag visa mig från min bästa sida, Dips är lockande oh är jag i god form blir det båda...hoppas på ett STORT stöd :)