måndag, september 07, 2009

Vilken man!

Jag rekommenderar verkligen nya Beck- filmen...Var och såg den på bio igårkväll. Jag säger bara Gunvald Larsson- vilken man! Jag är nog kär i honom ;)

Idag har det promenerats i nästan 30minuter imorse och i övrigt har det varit en (tråkig) stillasittande dag på jobbet. Har dock på något magiskt sätt ändå lyckats bränna1163kcal tills nu och då har jag inte ens kommit iväg till gymet än. Skulle tränat direkt efter jobb, men lovade Theresian att vänta på henne och Ola (som var lite sen från jobb) så nu blir det träning vid 18-tiden istället. Äter lite ugnspannkaka nu för att inte vara helt tom på energi när passet börjar.
Och den är goooood!!!!

4 dagar till min födelsedag, och fem dagar till SM AF i Säffle! Vilken helg det blir :)

Gaah/Desi

Inga kommentarer: