onsdag, september 23, 2009

Tuttar!

Att ta med kameran till gymmet var tydligen en tillräckligt svår uppgift, för jag glömde totalt att använda den... Nåja, det kan ju tolkas som att jag är extremt fokuserad på viktigare saker när jag är där..t.ex att träna ;)
Jag känner mig bortskämd med att få säga att träningen gick bra- som vanligt. För det gör det- går bra! Jag tömmer mig totalt varje styrkepass och har fortfarande en återhämtning som ger skön men kortvarig träningsvärk. Jag hämtar mig ganska snabbt mellan seten, och jag orkar fortfarande pressa det där lilla extra. Idag gjorde jag till och med en ökning i hantelpress, något som kändes helt grymt!!

Tuttar och biceps var det alltså på schemat idag, ett pass som tog ca 80min, på gränsen till för länge..men så länge återhämtningen är god så antar jag att det inte gör nån skada iallafall...

Väl på crossen när Ipoden skulle fram så hittade jag också kameran ;) och det blev två bilder inför cardio iallafall:

Inga kommentarer: