torsdag, september 03, 2009

Välkommen till källaren..

Har haft en jätterolig dag på jobb idag, inte för att vi gjort nåt speciellt kul där egentligen, utan för att mina kollegor på pluton förmodligen är de bästa man kan ha. Jag får alltid skratta...

Men nånting hände på väg från jobb som gjorde att jag hamnade i den jäkla källaren och är kvar där än.. Det kan ha varit strulet på budfirman som fan knappt kunde packa ett paket rätt, eller så var det den där människan som aldrig vet någonting och som inte verkar bry sig om att ens försöka engagera sig LITE.. Mitt tålamod är slut, min energi är och lever jävel i magen som ett stresso.. Dessutom insåg jag idag på gymet att jag har fortfarande världens klenaste ben, jag har inte växt ett dugg på ett år och dessutom har jag tydligen platt röv!! Slut. Frågor? Satans skitdag.
Jag är astrött, men det skiter väl mina ogjorda matlådor i.

Det värsta av allt är att nu garvar jag åt mitt eget inlägg.. jag håller nog på att spåra ur :P
Jag bjuder på det.

Puss!!/Desi

2 kommentarer:

Julia sa...

Har tänkt på dig hela kvällen eller sen vi träffadaes nu för första gången på länge (alltför länge). Blev så himla glad att träffa dig det hade jag hoppats på! Idag en liten stund kändes det som när vi stod på parkeringen att jag var delaktig i något verkligt och att jag betydde något för någon annan. Det hjälpte du mig med att få känna mig levande och att jag i varje fiber i kroppen vet att du bryr dig om mig oavsett allt som hänt.
Idag gav du mig glimtar av allt vad livet har att erbjuda. Vet att inget jag säger kan få ditt onda att gå bort men du är så fin min vän.
Tack för att jag fått lära känna dig.
Kram

FitnessDesi sa...

Åh, sötaste Julia... Om du visste vad dina ord värmer.. Allt du säger är ömsesidigt, du ger mig så otroligt mycket!!!