fredag, september 04, 2009

God morgon?

Jag är faktiskt pigg!
Känns jätteskönt, och hade bara det lilla stressot i magen slappnat av lite så hade denna morgonen kunnat vara perfekt. Men nu nöjer jag mig med att vara pigg. Jag är ledig idag så jag tänkte gå en lite längre morgonpromenad och sedan ta mig tillbaka hit för att kanske städa ur lite..det behövs.. Både mentalt och i lägenheten ;)

Jag står och väger lite. Det händer ganska ofta att jag står i ett och samma vägskäl länge utan att veta vilken väg jag ska välja, och jag står sedan en tid tillbaka i ett sådant.. Egentligen borde det väl bara vara att ta ett steg rakt ut i någon riktning- man jag är en analyserande personlighet och ibland kan jag bli galen på mig själv.. Det ska vändas och vridas på alla möjligheter innan jag bestämmer mig inom vissa områden. Och i andra bara kastar jag mig ut- varför kan jag inte vara sån jämt!!?

Jag vill avsluta morgonens jämmer med en underbar nyhet jag inte kunnat avslöja tidigare: Jag ska bli faster igen!! Tvillingar :) Jag är sååå lycklig för er skull!! (och min egen;)

Morgon- kram/Desi

5 kommentarer:

Anna sa...

Bea???

Frida sa...

Grattis :D

FitnessDesi sa...

Men Anna... FASTER!! Inte moster, även om man kan önska ;)

Masse sa...

Hälsa Krille o gratta :) Tycker du har fina ben o din rumpa råkar vara närmast perfekt :)

Anna sa...

Oj, läste inte så noga!