tisdag, september 22, 2009

Ny taktik

Eftersom jag sällan eller aldrig orkar skriva något inlägg efter träningspass på kvällen- även om jag tänker varje dag att jag ska göra det- så byter jag taktik idag och skriver INNAN jag går till gymmet ;)
Idag står det ben på programmet och det ska bli härligt! Att träna med Ola och Theresian är numera snarare en regel än ett undantag (iallafall Ola) och det känns jättebra att kunna se fram emot gemensamma utmaningar hela dagen för att sen besanna dem under passet på kvällen!

Jag ligger högt i förbränning utan större ansträngning, dock syns det fortfarande inte på vågen, och i helgen fick jag till och med för mig att kläderna satt tightare igen.. jag hoppas verkligen att det bara är huvudet som spelar mig ett spratt och ingen som helst förankring till verkligheten ;)

Nu som sagt; BEN... sen blir det väl några minuter på crossen också innan jag drar hemåt.

Ciao!/Desi

Inga kommentarer: