tisdag, september 08, 2009

Härligt!!

Vilken känsla jag har inom mig nu!
Jag är precis hemkommen från gymmet och det var ett kanonpass ikväll också! Benen fick sig en rejäl avrostning och det var döds-skönt att hoppa upp på crossen och köra 45min efter det!! När jag stod där alldeles hög på endorfiner så insåg jag är jäkla bra jag har det! Trots skador och så, så är jag faktiskt hel och funktionsduglig.. Och jag blir bättre och duktigare på det jag gör för varje gång som jag försöker.

Det finns alltid sådant man vill ändra på, och jag har mycket i min värld som jag önskade var annorlunda. Men om jag inte kan ändra på det eller ens verkar kunna påverka det.. då kanske det inte hör hemma i mitt liv? Jag kanske inte envist ska lägga energi på det bara för att jag är rädd att förlora. Det kanske t.om är så att vinsten ligger just där?!

Jag känner att jag börjar bli sådär djup igen..precis som under förra deffen..haha.. mycket analys och en hel del mäktig självinsikt som ibland kan göra det lite extra tufft. Men så vaddå, en upplevelse rikare gör mig bara till en i slutändan lyckligare människa..eller?

Jo, lycklig- det är jag./Desi

Inga kommentarer: