söndag, september 27, 2009

Älskade hatade söndag!

Denna dag är ett jäkla påhitt och ibland den bästa dagen på hela veckan. Vilodag- nyttodag. Dagen som blir över att hinna ifatt allt man skulle gjort inna i veckan, eller dagen som blir över till bara mys...

Helgen har gått i en rasande fart och igår var första gången under dieten som jag fick en klump i magen och kände mig riktigt stressad inför tävlingen. Tiden bara rinner i väg och jag hinner fan inte med- någonstans känns det som. Jag har hängt med brudarna i två underbara dygn med mycket shopping, fest och dans :) och jag har mått som en prinsessa!! Så nu har jag en helt ny garderob som längtar efter roliga helger fram över...

Nytt kostprogram och upplägg för träningen har skapats (maten känns inget kul alls..huga!!) men det känns verkligen att fas 2 är på gång och det behövs, jag har stått stilla alldeles för länge nu!

Inga kommentarer: