söndag, september 13, 2009

Bilder SM i Säffle!!

Tyvärr är kvalitén på bilderna KASS!! Hoppas att det ger en liten uppfattning om tävlingen ändå..

Malin längst till höger i bild, ingick i mitt rese-sällskap och var en supertrevlig tös :)

Line på Damklassen i AF
Peter från Lokomotion, tvåa från vänster och grymt snygg!

Line från korta klassen AF herrarAko, Anders och Seth (världens bästa Anders som ordnade så att jag kom iväg till Säffle!!)
Peter kör dips

Anders dips
Kval SM i BB. Lars tävlar för Colosseum i Trelleborg.. Han sopade banan med de andra och är från och med nu min stora idol. Jag blev nog lite hemligt kär i honom...
haha..hyfsat stor jmfr med de andra
CBB damer. Johanna, Maria A och Olga. Johanna vann min klass på AF på DC förra året.


Hinderbanan AF.
Anders i armgången

Peter mumsar på mitt hembakade bananbröd :)

Inga kommentarer: