tisdag, september 22, 2009

Köttat ;)

Den som missar ett benpass med mig och Ola missar mycket! T.ex Theresian som hellre valde step- passet istället..haha.. var tvungen gumman..puss på dig!
Men vilket pass det blev! Jag blir så jäkla peppad av att träna med någon som tror på mig och som verkligen får mig att vilja prestera bättre och bättre för varje gång! Och riktigt roligt har vi..HELA passet! Jag skrattar i princip hela tiden (mellan seten då, ska tilläggas:) och till och med idag när jag på sanning utbrister "jag kan fan inte andas" så börjar jag garva så fort luften var tillbaka i mina lungor!
Det kommer att svida i benen imorgon.. Tur att jag ska stå stilla mestadels dagen :)

Dessutom har "extra-jobbs-magneten-Desi" lyckats få sig ett nytt jobb idag, lite av en slump genom ett trevligt samtal. Känns riktigt bra och jag hoppas att det ska kunna inspirera mig. Och jag hoppas att jag ska kunna inspirera MÅNGA ANDRA..

Idag har varit en toppendag.
Desi

Inga kommentarer: