måndag, september 28, 2009

Sjuk!! Eller bara tjock??

Kan svära på att jag trodde att min sista friska dag var kommen när jag vaknade imorse.. Jag frös, svettades och var tjock i halsen. Inget kul alls.. hjärnan började direkt mala på och räkna på dagar, kost och träning inför tävlingen. Jag har INTE TID att bli sjuk nu!! Steg upp och invigde presenten jag fick av BamBam och söta svägerskan, och drack sedan en dunderkur som jag hoppas ska göra mig helt fri från symtom ;)
Juicepressen är jättelätt att använda och rengöra! Såklart! Har man världens bästa familj så får man ju också världens bästa presenter!! Mams och paps gjorde lyckan total med min nya våg som anger vikt, fett, muskler och vatten. Som en smäck!



Idag har jag varit inne hos Mari och tittat på kostupplägget inför kommande veckorna. Vi skulle även väga och mäta, och jag gnällde redan innan vågen att jag ju kände mig svullen idag.. 2,5kg UPP sedan förra vägningen!! Hallå!! Går jag på diet eller?? I några minuters ovisshet mådde jag nästan lite dåligt och funderade på vad det är jag sysslar med, tills Mari tryckte utskriften från fettmätningen i handen på mig.. Jag har lagt på mig duktigt mycket vätska..dvs att jag kan kissa eller svettas bort min tillfälliga övervikt. Dessutom har jag sänkt min fettprocent och ökat muskelmassa, så på det hela taget har jag gjort bra ifrån mig. Tur väl det ;)

Ikväll ska jag och Angelican titta på Anna Anka och drömma oss bort bland prinsar på vita hästar med många miljoner som snaaaaart hämtar oss..hihi..

Inga kommentarer: