söndag, september 06, 2009

VILODAG!!

.. och jag klättrar på väggarna..haha. Jag måste bli bättre på att göra färdiga lösningar för mina vilodagar så att jag slipper bli så rastlös. Alternativt lägga dem endast på vardagar då jag ändå är iväg på jobb hela dagen och inte orkar så mycket mer på kvällen..hmm.. det var en bra tanke:)

Idag pågår en toleransövning här hemma som jag utför på mig själv: Jag öppnar frysen, tittar på Ben&Jerry´s paketet som står där och stänger igen. För bästa effekt av denna övning bör man genomföra samma åtgärd ungefär en gång i kvarten.. Varje gång jag öppnar dörren och tittar in hoppas jag på att nån liten röst ska skrika: "Ta den! Du får äta den!!"... men det sker konstigt nog aldrig..haha

Nu blir det matlådor, kyckling med bulgur och såklart ugnspannaka till frukost för resten av veckan.

Trevlig söndag på er/Desi

Inga kommentarer: