lördag, september 05, 2009

Skam den som ger sig!

Har precis kommit in från 30min morgonprommis.. Jag hade tänkt gå längre än så, men Lobo var inte sugen alls så jag vände hemåt tidigare. Inte rättvist om inte bägge får vara med och bestämma..
Och vilket flyt vi hade!! Hann inte mer än innanför dörren när himmelen öppnade sig och nu vräker regnet ner.. Duktig Lobo! :)

Har genomfört dagens mätning, vilket är skitsvårt när man ska ta måtten själv, så det blir bara midja och navel som utvärderas..och där står jag stilla.. Vikten har ÖKAT med 1kg, och det känns märkligt för både mina kläder och min spegelbild säger att jag borde ha tappat vikt.. Jag funderar seriöst på att sluta väga och mäta..

Nu ska jag äta frukost i form av havregryns- ugnspannkaka och sen blir det ett teknikpass ben innan vi slutligen åker till Kalmar på inflyttningsfest!

Here I come!/Desi

1 kommentar:

Masse sa...

Du kanske har byggt på dig en massa muskler sen du mätte sist??