måndag, augusti 31, 2009

Idag vann jag min första fight!

Lyckan är total och dagen har gått som en dans efter det grymma passet jag körde på Lokomotion med Mari.. jag vann mot prestationsångesten i dips-ställningen och piskade av den ordentligt!! Nu längtar jag efter mitt ryggpass på fredag då jag hoppas på samma känsla inför chinsen. Det kanske är svårt att förstå för er, men för mig ligger det enormt mycket prestations- känslor kring styrkemomenten som är chins och dips. Inte minst pga att jag skadade min nacke mitt i ett chinsdrag inför förra årets tävling... mycket nerver med alltså, och därmed även mental låsning. Men på fredag ska det släppa!!

Dagen har varit suverän! Hela kylen är full med matlådor inför veckan, jag längtar efter alla passen jag ska köra redan och jag VET att mina resultat på lördagens mätning kommer att vara som jag hoppas!! Vilken vecka jag har framför mig- och den har bara börjat :)

Lyckliga kramar/Desi

Inga kommentarer: