fredag, augusti 28, 2009

Bra träning- kass mat!

Som jag förutspått var maten i Tyskland inte till min fördel, och eftersom jag har extremt svårt för att gå omkring hungrig- jag får för mig att jag riktigt kan KÄNNA hur musklerna krymper då- så har det varit riktigt svårt med kosthållningen denna veckan! Inte så att jag har fuskat.. det har bara inte funkat särskilt bra..
Träningen däremot blev bättre än förväntat! Jag trodde inte att det skulle finnas möjlighet till någon träning alls, dock tog jag med kläder ifall jag skulle, och har genomfört inte mindre än fyra oootroligt bra pass. Om det beror på kosthållningen eller faktumet att jag var mer än 1000m högre upp än vad jag är van vid vet jag inte, men jag har känt en härlig pump under alla passen.

Nu är jag trött!!! Precis stigit ur taxin och kommit innanför dörren, och jag ska till Skåne tidigt imorgon bitti, så ett längre inlägg med bilder och tjafs kommer efter helgen;)

Sov gott/Desi

Inga kommentarer: