fredag, augusti 07, 2009

Have you heard?

Vilken vecka!
Tiden rusar, timmarna känns som sekunder och jag hinner knappt vakna förrän det är dags att krypa till kojs igen.. helt galet och underbart roligt! Besväringen kom i måndags och jag förstår varför jag längtat så jäkla mycket.. detta är det roligaste jag vet!!
Vakna, äta, jobba, träna... Jag däckar i soffan varje kväll av ren utmattning (kan bero på kombinationen hög värme, lågt energi- intag) men jag längtar alltid till nästa dag!

Morgonprommisarna har hittills genomförts varje morgon, utom igår då jag hade heldagsvila och klättrade på väggarna istället ;) Avslutade dagen med att sola på badet i en timme innan det var dags för att åka hem och äta..igen. Det känns som att äta är det enda jag gör om dagarna, och det enda som gör att jag har ett hum om tiden. Annars rusar allt i en väldig fart!

Jag mår gott och imorgon efter morgonprommisen blir det första mätningen sedan start!! Åhh så spännande! Jag lovar att delge :)

Have a nice day/Desi

Inga kommentarer: