måndag, augusti 03, 2009

Vilken dag!!

Började dagen med morgonprommis på 40 min. Tankarna på mitt resultat fick mig att knata på i ett rasande tempo, vilket lönade sig med 300kcal :)
Har mått alldeles fantastiskt bra idag, i jämförelse med igår då jag hade min första svacka.. Jag var hungrig HELA tiden, kände mig hängig och gnällig..men idag har det varit andra takter! Hade inte planerat in nåt träningspass på jobb, men då det visade sig att jag var klar 30min innan arbetstidens slut beslöt jag mig för att spendera dem på motionscykel och gjorde av med ytterligare 200kcal.
Kvar innan dagen är slut är ett tungt benpass, och jag känner mig riktigt laddad!!!

Nu jäklar ska det byggas ben :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

svägerskan:Du lever som du lär! Jag lever ofrivilligt på ca en joggi/dag.Om jag är lycklig blir det även en halv skål med pasta på kvällen.
Samma här:Tänker ständigt på mat och allt gott.Synd bara att kroppen inte vill som jag.!!
Många kramar vi alla.

FitnessDesi sa...

Hej goa du!! Hoppas att ditt matintag snart blir normalt igen, jag hade nog dött av hunger på en joggi om dagen ;) Men för din del kan det väl vara värt det!!!!
Tänker på er. MYCKET! Puss och kram

Anonym sa...

Jisses, jag blir bara mer peppad OCH mer hungrig av att läsa om din träning :)

/Sandra (Tant Brun)

Kekke sa...

Va i helv... Det ser ju helt sjukt ut! Jag hoppas ay det är 5kg vikter annars blir jag mörkrädd. Vad hände med fågelbensklubben =)
Grymt hur som helst...
Ses snart, and keep up the good work!

FitnessDesi sa...

Haha... Inte jag på bilden.. men tack ändå ;) Mina kycklingben är inte särskilt mycket större nu, men de hat blivit betydligt starkare!!