tisdag, juli 07, 2009

Tisdag är mysdag

Vaknade som vanligt första gången vid 06.30 när hunden i lägenheten nedanför skäller ut förste man i trappen på väg till jobb. Det stackars kräket står sedan och skäller nästan kontinuerligt till vid 09.00 då den brukar börja bli hes och förmodligen somnar av utmattning.. Jag får spader! Jag älskar ju nämligen att få sova, och med ryckig sömn fram och tillbaka smyger till sist känslan sig på som jag beskrev igår. Grannen hade ett bra tips tyckte han: "Men stig upp då".. Så det gjorde jag idag, med tanken att jag skulle gå ner och strypa hundägaren när denne behagade sig ut i trappen. Märklig människa det där.. och stackars galna hund..

Tidig morgon gjorde iallafall att jag kom iväg på snabbis- prommis med Lobo och sen vidare till gymet. Fick grym kontakt i både bröst och biceps. och pump!!! Om detta är belöningen för en tidig morgon kan jag lätt börja överväga att sluta snooza.. (jag sa att jag kunde börja överväga...;)

Fick ett telefonsamtal idag om FitnessFive som går i Halmstad på lördag, skulle vara skitkul att åka dit, men byn jag bor i innehåller inte alltför många träningstokiga människor, så hittar jag ingen att samåka med får jag stå över. Det är ju alldeles för tråkigt att sitta ensam 5 timmar ToR..

Mys på er/Desi

3 kommentarer:

Cizzi sa...

Muskelkontakt är grymt =)

Richard bjuvhage sa...

Jag la fram förslaget om tylösand till tjejen men hon tyckte kristianstad och några jävla hårdrockare lät bättre... så gissa vart det blir i helgen. du gissade rätt, inte blir det halmstad :(

FitnessDesi sa...

Cizzi: Visst e det så!

Richard: det är bra att vara sin kvinna till lags, men ibland måste man sätta ner foten och PRIORITERA :)