torsdag, juli 23, 2009

Maybe baby..

Jag har inte riktigt förstått att det har börjat.. jag går omkring med en förväntansfull känsla i magen som ett barn på julafton, men jag har inte riktigt fattat att det är på riktigt nu. Jag har hållt dieten sedan förra måndagen och jag känner ingen sorg över allt det goda jag missar. Jag är hungrig..det är allt.. Då äter jag ändå ganska mycket, jag tränar ju fortfarande tungt- även om jag gått ner till fem pass i veckan nu. Men jag kör ännu ingen cardio, utan rör mig endast på morgonprommisarna a´30min.

Det är t.om så att jag försöker att undvika att se min egen kropp i spegeln, för jag vill få den där WOW- känslan när jag till sist gör det! Jag känner att min kroppmår jättebra, all vätskesvullnad har lagt sig och i och med att maten är av betydligt bättre kvalité nu än innan så får jag inte heller den här äckliga mättnads- svullnaden som man får efter skitmat. Sååå skönt!


Detta känns så jäkla rätt- och det sporrar mig att vilja ännu mer!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad kan jag skriva mer än HEJA HEJA!

Masse sa...

Go Baby go!!

Richard Bjuvhage sa...

Nu har du börjat komma in i rätt tankar !! Låter riktigt bra. Jag är knappt hungrig än så jag tycker inte det är diet ännu ha ha! Har tappa ca 5kg vatten på 2v nu. Magen börjar titta fram, så redan nu börjar det bli kul haha! Har nog lagt på mig en del massa sedan förra dieten. Kul att följa dig desiré, bättre form än någonsin skall vi båda lyckas med. annars får vi böta på något sätt!