söndag, juli 05, 2009

Härlig dag!!

Igår ville inte vädergudarna att vi skulle få roa oss i parken så de bjöd på en fantastisk föreställning i form av åska och regn. Som tur var så hade vi inte köpt några förköpsbiljetter, så vi hängde inte läpp särskilt länge..eller..vissa tjurade mer än andra :P

Kvällens höjdpunkt blev istället när jag av någon anledning såg min fot rusa mot grannens bil i sådan hastighet att det inte gick att stoppa och resulterade i en avsparkad stortånagel.. Oh ja, det var precis lika skönt som det låter! Nu kan man ju tro att detta skulle vara en incident som utspelade sig efter en bag-in-box någon gång mitt i natten, men icke- det var när jag i ett tappert försök att slippa en ofrivillig "miss-wet-tshirt-contest" som vädergudarna startat, sprang ut ur grannens bil och samtidigt försökte slita med mig allt jag hade i baksätet som min fot beslöt sig för ett eget äventyr. Aj. Det kom mycket blod och min tå är inte i topp tre på sexiga fötter- listan just nu.

Idag regnar det fortfarande, för jäkligt! Min första träningsfria dag på tio dagar och jag kan inte gå ut och njuta av vädret.. Mina förhoppningar om ett bra avslut ligger just nu helt i händerna på den frivillige välgörare som kan tänka sig att hämta mig i stan ikväll för jag planerar nämligen att ta mig dit och fira Anna Panna som fyller år idag. Någon som känner för att ställa upp??!

Kan avslöja att jag idag fått ett besked som kan leda till något stort! Och jag längtar och håller tummarna med all min kraft för att det ska bli såhär!! Detta är det bästa som hänt på länge..

Sweet sunday/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

åhå jag vill träna ocksåå, har jobbat klart nu.. och då är det bara problemet att det inte finns någon möjlighet till gym desiii, det är bara så att du ska öppna en gymkedja om du inte tänkte flytta hit och öppna ett..det är väl en bra ide.. ;) nu ska jag springa...och toppa det med...fika..som alla andra dagar..