måndag, juli 13, 2009

Jag hörde ett startskott...?

Måste varit en extremt energisk och målinriktad Desi som tog beslutet att deffen skulle börja idag..haha.. Känns overkligt att starten gått, men ändå så jäkla skönt! Nu är jag på väg, nedräkningen har börjat och jag känner mig alldeles lugn
inombords. Känner ingen längtan just nu efter att få ställa mig vid
spisen och göra veckans matlådor, men jag kände faktiskt suget hela förra veckan.. ville nästan tjuvstarta för att komma igång.

Helgen blev över all möjlig förväntan.. antingen så har jag löjligt låg förväntan på allt eller så lyckas verkligheten överträffa min fantasi varje gång, för jag har verkligen haft en kanon- helg!! Jag hade en önskan om hur min "sista" helg skulle bli och alla som var där lyckades verkligen göra den till den bästa helgen av alla!! Jag hade såå roligt!

Kramis/Desi

1 kommentar:

Masse sa...

Lycka till hjärtat! Finns om du behöver mig